Kvalitný e-shop

3 VLASTNOSTI, KTORÉ MUSÍ MAŤ KAŽDÝ KVALITNÝ E-SHOP, ABY BOLO VAŠE NAKUPOVANIE MAXIMÁLNE BEZPEČNÉ A POHODLNÉ

1. KONTAKT

Kvalitný e-shop musí mať vyplnené všetky informácie o jej prevádzkovateľovi . Sú to: Adresa, IČO, DIČ, č. živnostenského 

registra, číslo účtu, kontaktný formulár, e-mail a telefón. 

Ak má e-shop, v ktorom sa chystáte práve nakúpiť všetky tieto informácie v podstránke ,,KONTAKT,,, máte istotu, že ide o 

reálnu firmu.

 

2. RECENZIE

Určite každý z Vás zaregistroval pri prezeraní akejkoľvek stránky, respektíve jej obsahu nadpis HEURÉKA. Heuréka je miesto, 

kde zákazníci píšu svoje recenzie (skúsenosti s nakupovaním u konkrétneho predajcu). Tieto recenzie obsahujú informáciu o 

spokojnosti nákupu, ktorá je zobrazená v %.  Ak má e-shop, z ktorého sa práve chystáte nakúpiť informáciu o tom, že viac ako 

80% zákazníkov odporúča nákup z tohto obchodu, máte potvrdené, že sa pri nakupovaní nemusíte ničoho báť a že ide o 

overený e-shop reálnymi zákazníkmi. Čím vyššie je toto %, tým vyššia je jeho dôveryhodnosť.

 

3. GARANCIA VRÁTENIA PEŇAZÍ

Kvalitný a bezpečný e-shop by mal poskytovať vrátenie peňazí v prípade nespokojnosti zákazníka. Zo zákona je dané, že 

zákazník môže tovar vrátiť do 7 dní od dodania tovaru a to bez uvedenia akéhokoľvek dôvodu. V prípade, ak má e-shop, z 

ktorého sa práve chystáte nakúpiť viac dňovú lehotu na vrátenie peňazí, nemusíte mať dôvod na obavu, prečo by ste v takomto 

e-shope nemali nakupovať. Viac dňovú garanciu zväčša poskytujú e-shopy, ktoré sú si isté svojimi službami a kvalitou tovaru, 

ktorý predávajú.